تک بیتی های ناب

در حال انتقال آرشیو از بلاگفا هستم

در حال انتقال آرشیو از بلاگفا هستم

آخرین مطالب

عقل

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۷ ب.ظ

 من  و یار و دل دیوانه، بساطی داشتیم..


عقلِ بیکار بیامد ، همه را بر هم زد...!!


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۷
احسان ....

تک بیتی ناب

نظرات  (۲)

عقل بیکار ....


نمیتونم این خالی رو پر کنم 
نمیتونم از چشم تو بگذرم 
تو از فصل پاییز زیبا تری
من از فصل پاییز تنها ترم
{استاد اذر}
۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۲:۲۱ Mahsa HamSafare Tanhaii
از این غم انگیزتر؟!شعرهای مرا برای معشوقه ات بخوانی و من ...برای تو شاعری باشم با نام مستعار !

«کامران رسول زاده»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی