تک بیتی های ناب

در حال انتقال آرشیو از بلاگفا هستم

در حال انتقال آرشیو از بلاگفا هستم

آخرین مطالب

دریافت کد آمارگیر سایت

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۸۹، ۰۵:۵۵ ق.ظ

و از گریه هایش من به لرزه می افتم
اما آیا او همان درخت گم شده من است ؟
خودم را گول می زنم
هرگز !
و این را با لجاجت تکرار می کنم
هرگز !
هرگز این درخت گم شده من نبوده است
درست مثل زمانی که تو تشنه ای
و کسی از تو می پرسد : تشنه ای ؟
و تو از روی لجاجت می گویی : ابداً ... ابداً ...
ابداً .
ابداً
کمی جا به جا می شوم
در دنیای کنار آتش ، کوچه های بی شمارند و درختان هم
من در حالی که از شدت سرما می لرزم
به خودم می گویم :
آن نبود
این هم نیست
و گمان نکنم که آن یکی باشد
نه !
من هرگز آن درخت را ندیده ام
و این را با لجاجت تکرار می کنم .
هرگز !
هرگز !
هرگز او را ندیده ام ...

حسین پناهی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۳/۱۱
احسان ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی