تک بیتی های ناب

در حال انتقال آرشیو از بلاگفا هستم

در حال انتقال آرشیو از بلاگفا هستم

آخرین مطالب

تک بیتی

جمعه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۴۹ ب.ظ

رنج هجران تو را در مثنوی باید نوشت

شرح رنجت سخنی نیست که در قالب دیگر آید

 

************************************************************

عشق آمد عقل برفت از آن در دیگر برون

منزل دل کوچک است یک را بباید برگزید

 

************************************************************

مرا  گویند   بیدردان  که  دستی  زن  به  دامانش 

  اگر  میداشتم   دستی   گریبان  چاک   میکردم

 

************************************************************

پیکار حسود با من امروزی نیست

خفاش بود دشمن دیرینه ی صبح

************************************************************

بس حلقه زدم بر در و حرفی نشنیدم

من هیچکسم ؟ یا که در این خانه کسی نیست؟؟!

 

************************************************************

 

اینجا من و شب و بساطی خالی     ای کاش که در بساط ما آهی بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۸
احسان ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی