تک بیتی های ناب

در حال انتقال آرشیو از بلاگفا هستم

در حال انتقال آرشیو از بلاگفا هستم

آخرین مطالب

سیاهی لشکر

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ب.ظ

موقع شطرنج با من روسری سر کن عزیز

با سیاهی لشکر تو شاه هم در می رود

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۰
احسان ....

نظرات  (۳)

احسنت
خوب کاری کردین
باید زودتر میومدین...
بلاگفا واقعا مضمحله و داره چوب بدجنسی های قبلی ش رو می خوره :|

راستی فقط می خوایین آرشیو بلاگفا رو به اینجا منتقل کنین؟ ینی دیگه شعر جدید برامون نمی نویسین؟ :( دلتون میاد؟؟؟؟ :(

پاسخ:
مرسی از لطف شما
دارم کم کم به اینجا مهاجرت میکنم
در نتیجه پستهای جدیدو اینجا میذارم!
آقا ما اومدیم اینور!
سلام و عرض ادب
تبریک میگم
چه سایت خوشگلی
ان شا الله چرخش واستون بچرخه
عال عالی عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی