تک بیتی های ناب

در حال انتقال آرشیو از بلاگفا هستم

در حال انتقال آرشیو از بلاگفا هستم

آخرین مطالب

کانال تلگرام تک بیتی های ناب

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ب.ظ

سلام

کانال تلگرام تک بیتی های ناب راه اندازی شد

ابتدا تلگرام خود را اپدیت کنید سپس برید به

 


Telegram.me/takbeytinab


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۲
احسان ....

نظرات  (۱۷)

۱۳ مهر ۹۴ ، ۰۲:۳۲ Mahsa HamSafare Tanhaii
join shodiiiiiim :)
kare khubiii kardiiiii ;)

خیلی خووووووبه ولی من نمیتونم وارد شم میگه این کانال وجود نداره

لطفا راهنماییم کنید

پاسخ:
فکر نکنم مشکلی باشه!! باید تلگرامو اپدیت کنید
الان کلی عضو هستن!

هوراااااااااااا موفق شدم

ممنون از شما

۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۰ Mahsa HamSafare Tanhaii
ولی کاش یه جوری بووود که ما هم میتونستیم تک بیتی هامونو بفرسیم!
آخه ما هم همچین دستمون خاااالی نیست :)

.
جاش در موزه ی لووْر است نباید شستش



شاهکاری که لبت با لب فنجان کرده

#نورا_نریمان
این ماهیت عشق است, فکرم شده چشمانت!؟



دست از سر من ای کاش, چشمان تو بردارد!!!

#احسان_نصری

🍃🍂

دو سال میگذرد، و من هنوز سربازم..

وظیفه شب و روزم ندیده بانی توست

سلام

چرا ابیاتی که توی وبلاگ میذارید با ابیاتی که از طریق کانال تلگرام میفرستید فرق میکنن؟

اگه میشه همه ابیات رو توی هردو جا بفرستید مخصوصا ابیات جدید رو ..

ممنون
سلام.مرسی همه چی عالیه.لطفن چند تا شعر از دوست هم بذارین تو کانال.شعرهای طبیب و دارو رو هم بیشتر کنین.بعد یه چیزی:! عکس هم برای کانالتون قرار بدین.مرررسی
۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۳ خانوم خاص
بغض آب,همهمه ی عشق,موج انتظار و خواهش.   تا به کی فراق دلبر؟صبر دل به سوی کاهش
۲۵ مهر ۹۴ ، ۲۰:۵۷ خانوم خاص
تا تو نگاه میکنی کار من آه کردن است,ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است؟
میشه لطفن اشعار وبلاگ رو همشونو در کانال هم قرار بدید؟
ما راحتتر داخل کانال رو میخونیم تا اینجا
کانالت فوق‌العاده است، همینطور وبلاگت، ممنون ادمین عزیز.
 آن نخل ناخلف که تبر شد، ز ما نبود
ما را زمانه گر شکند، ساز می‌شویم
سلام.
آقا احسان من بروز رسانی هم انجام دادم ولی نمی تونم وارد بشم.
سرچم میگیرم چنتا کانال مشابه میاد ولی کانال ثبتی شما رو پیدا نمی کنه...
چه کنم؟؟؟
فوق العاده هست کانالتون...
حسابی لذت میبرم ...
ممنونم ازتون
تک بیتای عرفانی هم بذارید که دیگه بهترم میشه
پایدار باشید
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۵ محمد ابراهیمی
سلام

آدرس را اگر لینک دار کنی بهتره..
آدرس کانال ماهم ....

https://telegram.me/joinchat/BIP2QDubGxjerHLbODKMhA

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی